dinsdag 24 augustus 2010

De wortelkes

Vandaag nog eens afgezakt naar het hartje van de Vlaamse Ardennen. Mijn wiegske stond er ooit en het merendeel van de familie woont nog steeds tussen de mooie heuvels.

Een bezoekje levert naar goede gewoonte ook voordelen in natura op. Mijn grootvader heeft een prachtige moestuin die tevens ook industriƫle hoeveelheden groente en fruit opbrengt.

Zie ze blinken, dames en heren. De buit van de dag!



Dergelijke lekkernijen groeien hier voorlopig nog niet en eerlijk, ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik een moestuintype ben: Gestructureerd en gedisciplineerd genoeg om toch iets te produceren aan het einde van de rit.

Laat ons zeggen dat er nog een lange weg af te leggen valt...

Btw: Het verhaal van de megakip heeft u morgen tegoed van mij!

1 opmerking:

  1. groenten zijn idd veel werk, maar je hebt wellicht wel plaats voor een paar fruitbomen en struiken.

    BeantwoordenVerwijderen