zaterdag 21 augustus 2010

Nieuwe bewoners...

We hebben nieuwe bezoekers en serieus, ik weet niet of ik er echt blij mee moet zijn of niet.
Een troep wespen is ingetrokken in één van onze -ongebruikte- koterijen. Ik ontdekte ze eerder vandaag per toeval tijdens het wieden. Blijkbaar zat ik in hun aanvliegroute.

Ik had nog zo gehoopt dat het bijen zouden zijn, maar nadere inspectie (geel-zwarte lijvekes in plaats van donzige bruin-zwarte lijvekes) wees uit dat het wespen waren.

Persoonlijk ben ik niet zo zot van beesten die kunnen steken -omdat ik soms de neiging heb op te zwellen na een beet/steek-, maar wespen zijn nuttig dus van mij mogen ze wel blijven: Leven en laten leven.

Vriend is alvast gefascineerd. Ik hoop alleen dat onzen Eddie in een zotte bui niet naar de beestjes begint te happen...

Als we allemaal proberen een beetje overeen te komen, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten